Novosti

17. srpanj 2017. GRAD RIJEKA ŠALJE OBRASCE Porez na nekretnine platit će svi - dostavili podatke ili ne GRAD RIJEKA ŠALJE OBRASCE Porez na nekretnine platit će svi - dostavili podatke ili ne

Građani trebaju dostaviti informacije o neto površini, stanju nekretnine, godini izgradnje, godini posljednje rekonstrukcije, te vlasničkom udjelu. U...

opširnije
28. travanj 2017. Što sve trebate znati o porezu na nekretnine? Što sve trebate znati o porezu na nekretnine?

Gradovi i općine započeli su pripreme za uvođenje poreza na nekretnine, koji će 2018. objediniti komunalnu naknadu, spomeničku rentu i porez na kuće za odmor.

opširnije
10. ožujak 2017. Kupnja prve nekretnine: Ministarstvo uvodi važne izmjene, evo o čemu je riječ Kupnja prve nekretnine: Ministarstvo uvodi važne izmjene, evo o čemu je riječ

Jedna od mjera demografske obnove za koju se zalaže aktualna Vlada jest i subvencioniranje stanova za mlade. Nakon javne rasprave konačno je zakon dobio...

opširnije
11. veljača 2016. Kako podići kredit za stan? Kako podići kredit za stan?

Otvorite vidike - stambeni kredit možda ima opcije za koje ne znate!​

opširnije
11. veljača 2016. Što pitati trgovca pri kupnji namještaja? Što pitati trgovca pri kupnji namještaja?

Kupnja namještaja ima svoje zakonitosti, a osim što morate točno znati što kupujete, od kojeg materijala mora biti i koje boje, postoji još niz pitanja na...

opširnije
28. siječanj 2016. 10 savjeta za idealnu kupaonicu  10 savjeta za idealnu kupaonicu

To je prostorija koja mora biti funkcionalna, ali to ne znači da ne može i...

opširnije
12. siječanj 2016. Rast cijena neketnina na svjetskoj razini, u Hrvatskoj minimalan Rast cijena neketnina na svjetskoj razini, u Hrvatskoj minimalan

U Hrvatskoj, odnosno u Zagrebu, u prvih je devet mjeseci ove godine na...

opširnije
12. siječanj 2016. Kako pripremiti stan za prodaju Kako pripremiti stan za prodaju

Pored reklamiranja, najbitnija stvar kod prodaje stana, a koju često...

opširnije

Newsletter

KAKO ODABRATI AGENCIJU ZA NEKRETNINE?



Izvor: Domosfera.hr
 
Stupanjem na snagu Zakona o posredovanju u prometu nekretnina, a ovih dana njegovom izmjenom i dopunom, počele su se događati pozitivne promjene na tržištu nekretnina. U velikom su se broju zatvorile nekvalitetne agencije koje su "radile iz kuhinje", a profilirale su se kvalitetne, velike agencije koje svojim klijentima pružaju "all including" uslugu. Takva usluga podrazumijeva prezentaciju nekretnine, odgovornost za "papirologiju", odabir najboljeg modela plaćanja, pregovore s prodavateljem/kupcem, suradnju s pravnikom, izradu predugovora i ugovora, posredovanje pri realizaciji kredita, kontakt s procjeniteljima, provjeru eventualnih dugovanja na ime režija, pratnju kod javnog bilježnika, kontrolu isplate, primopredaju stana, upis vlasništva, prebacivanje režija, prijavu poreza...

Svaka profesionalna agencija koja se legalno bavi tom djelatnošću mora biti upisana u imenik agencija koji je transparentno objavljen na internetskim stranicama Hrvatske gospodarske komore. Također i osoba koja obavlja posao agenta za nekretnine mora posjedovati licencu te biti evidentirana u imeniku agenata. Klijent ima uvid u spomenute imenike, a radi svoje sigurnosti i sigurnosti vlastite imovine, prije bilo kakve odluke treba provjeriti i agenciju i agenta osobno. Možda to sve zajedno i dalje ne daje garanciju da će klijent biti zadovoljan odabirom, ali daje određenu sigurnost i pravnu zaštitu što je bitna stavka. Drugi segment po kojem možete prepoznati kvalitetnu agenciju je ponuda nekretnina. Ona mora biti profilirana, sadržavati široku ponudu lokacija, površina i (najvažnije) realnih cijena te lijepo prezentirana. Između ostaloga, posao agenta za nekretnine je upoznati klijenta s realnom tržišnom cijenom, s eventualnim nedostacima ili prednostima određene nekretnine te svakako upozoriti na eventualne pravne nedostatke. Nadalje, kvalitetna agencija mora znati slušati klijenta, njegove potrebe, želje, ali i mogućnosti. Sve to zajedno mora dovesti do kvalitetno obavljenog posla. Zadnji segmenat koji klijentu mora biti vodilja kod odabira je imidž i tradicija agencije. Klijenti imaju pravo znati koliko dugo neka agencija posluje, u kakvim poslovnim prostorijama, koliko ulaže u marketing i stvaranje brenda, a ni preporuke nisu na odmet. Profesionalni agent za nekretnine zna da je svaka kupoprodaja iznimno stresna za klijente. Ponekad će se naći i u situaciji koja možda i nije sasvim u opisu njegovog radnog mjesta. Tada se "aktivira" faktor ljudskosti te će agent koji prepozna da u iznenadanoj situaciji može pomoći klijentu bez oklijevanja to i napraviti.

Izvor: domosfera.hr
[X] Zatvori
Slažem se RE/MAX Centar nekretnina koristi kolačiće (cookies) kako bi personalizirali sadržaj, omogućili funkcije društvenih mreža i oglašavanje te analizirali promet na stranici. Podatke o korištenju naše stranice dijelimo s društvenim mrežama, oglašivačima i analitičkim partnerima. Ovdje saznajte više o kolačićima. Klikom na “Slažem se” pristajete na upotrebu kolačića.